perjantaina, tammikuuta 04, 2008

Hyvää Uutta Vuotta!

Alku on hyvä asia. Vuosi 2007 ei ollut kenties jännittävin ja mieluisin kaikista näistä vuosista, mutta ei suinkaan kamalinkaan. Olisin halunnut olla hieman paremmassa kunnossa ja positiivisempi mieleltäni. Mutta kenties on ajateltava että tämänkin oli nyt tällainen vaihe ja tästä vuodesta on tehtävä parempi. En jaksa sen enempää kronikoida, joten listaan vaan asioita jotka tulee ensimmäisenä mielee vuodesta 2007:

2007 oli vuosi jolloin...
- tein gradua
- valmistuin maisteriksi
- muutin Lontooseen
- sain töitä
- olin kahdessa työssä yhtäaikaa
- olin Suomessa kun siellä oli kesä (eka kerta vuosiin!)
- todistin toistamiseen lumettoman joulun ja uuden vuoden
- koin enemmän takapakkeja kuin hyväksymisiä
- olin sairaalassa
- olin sairaampi kuin koskaan aiemmin
- olin väsyneempi kuin koskaan ennen
- kävin Saksassa kahdesti
- matkustelin Englannissa enemmän
- minulta varastettiin pyörä
- opin pitämään suolakurkuista
- opin tekemään erilaisia kahveja
- sain kutsun suurlähettilään itsenäisyyspäiväjuhliin
- sain kaksi jatko-opiskelupaikkaa
- puhuin enemmän suomenkieltä kuin aikoihin
- olin tyytymättömämpi moneen asiaan elämässäni
- traumatisoiduin, väsyin ja ahdistuin
- sain kunniatehtävän olla kaasona
- olin hotellissa yötä Helsingissä
- kävin lake districtissä
- katselin paljon leffoja
- en ajanut kertaakaan autolla

Että semmoista.

Tälle vuodelle en osaa antaa mitään odotuksia. Toivoisin vaan että olisin itse hieman aktiivisempi ja iloisempi. Mutta sekään ei yksin minusta johdu. Isoja juttuja tapahtunee ja aivojeni sisäisten mannerlaattojen liikkumisia on odotettavissa. Nyt ajattelin ensitöikseni päästä eroon tuosta housuja ikävästi kiristelevästä mahamakkarasta.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

vau, opit tykkäämään suolakurkuista! Hienoa! Enpä olisi uskonut...

Olipa mukava nähdä ja harmi, ettei nähty enää uudestaan tänä vuonna, mutta parin kuukauden päästä nähdään! Vien daven repun tässä joku päivä teidän äidille ja isälle, ok?

Mukavaa vuoden alkua ja voimia viimeisille kuukausille Lontoossa!

laija