keskiviikkona, huhtikuuta 05, 2006

Pyöräilyä ja kutomista

Pyörän omistaminen ja pyöräily ovat nyt elämäni suurimmat onnellisuuden lähteet. Elinpiiri on laajentunut huimasti ja kaikenlaista ehtii tehdä päiväsaikaan. Kävin tänään aamulla uimassa ja kaupungilla vähän lankaostoksilla. Löysin kirppiskaupasta vaikka miten hienoja lankoja joten nyt minulla on kolme keskeneräistä neuletyötä laatikossa! Jee!

Dave lähti katsomaan futista pubiin koska minun piti saada lopputyötä tehtyä mutta tähän mennessä olen onnistunut vain imuroimaan, tekemään sämpylätaikinan sekä neulomaan. Eli ei kovinkaan vauhdikasta etenemistä lopputyön suhteen. No, nyt sain ainakin tietokoneen päälle niin jospa sitä muutaman rivin kirjoittelisi.


Tässä muutama kuva, ihan vaan kadehdituttaakseni (ihana suomen kielioppi) teitä siellä kylmässä pohjolassa ;) Tänään siis avattiin terassikausi paikallisessa kun oli niin kertakaikkisen mahtava pyöräily-/terassi -iltapäivä.





1 kommentti:

Vuokko kirjoitti...

Voi älä luule että mun kutomiset kestää päivänvaloa!

Mulle iski kamala flunssa joten sen siitä saa kun kehuskelee hyvillä keleillä ja nyt ei edes pääse ulos niistä nauttimaan.