tiistaina, lokakuuta 18, 2005

olipas ilahduttava päivä

Tänään oli hyvä päivä. Heräsin ajoissa ja menin yliopistolle tuntia liian aikaisin, itse sitä tosin tietämättä. Menin luokkaan ja ihmettelin että mistä lähtien suurin osa sosiologian opiskelijoista on ollut miehiä. Luento alkoi eikä minulla ollut mitään käsitystä mistä siellä puhuttiin ja vasta kun nimilista kiersi niin huomasin olevani jollakin taloustieteen luennolla. Yritin siitä sitten lähteä vähin äänin (siinä kuitenkaan onnistumatta). Tunnin päästä olin siis oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja pääsin osallistumaan aivan tosi mielenkiintoiselle kurssille; gender, society and public policy. Tästä taitaa tulla mun tän vuoden lemppari.

Luennon jälkeen näin Ianin, Joaon ja Marian joiden kanssa kävin kahvilla. Mulla on sittenkin kavereita täällä! Dave oli Lontoossa koko päivän joissain työhaastatteluissa. Nyt peukut pystyyn että tärppää!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Siellähän on kaunis ruska, täälläkin on vielä vähän aikaa. Lehdet on melkein tippuneet. Isä teki portaat mökkiin ja oli ihana oivallus kun tajusin että siinä iltapäiväkahvia nautiskellessa aurinko lankeaa juuri siihen ja sehän tulee olemaan meidän työpaikka - niin että se kokemus voi olla tulevaisuudessakin mun arjen pieni ilon hetki. Ii