sunnuntaina, lokakuuta 16, 2005

Sunnuntai


Taas kävi niin että kaikki viikonloppuhommat jäi sunnuntaille. Mut ei se mitään! Eilinen oli niin mukava päivä että nyt voi taas rauhassa stressata. Eilinen oli juuri sellainen syksyisen upea päivä. Ilma oli kirkas ja auringossa oli lämmintä. Reippailtiin koko päivä ulkona ja illalla katsottiin leffaa ja syötiin intialaista ruokaa. Syksyllä on ihanaa syödä hyvinmaustettua, tulista ruokaa.

Jumppailut tuntuu lihaksissa sellaisena mukavana kipuna; tietää jumpanneensa. Sain ilmeisesti pumpattua energiaa lihaksistoon ja mieleen niin paljon että maailma tuntuu taas mukavalta paikalta eikä oma elämäkään täällä nyt niin paljon ahdista.

Katselin mun viimevuoden tuloksia. Olen ihan tyytyväinen mutta parannettavaa tietysti löytyy ja tänä vuonna toivon että tulee vielä paremmat arvosanat. Täällä on sellainen systeemi että puolet kurssin arvosanasta tulee esseistä ja toinen puoli tentistä. Tenttiosuudet on mulla mennyt paljon huonommin kuin esseet ja vähän harmittaakin kun juuri sen takia mun arvosanat tippuivat vähän. Tänä vuonna aion ottaa yhteyttä sellaiseen opiskelijoiden tukiryhmäjuttuun ja kysyä että mitä mun oikein odotetaan siellä kokeissa vastaavan kun en ole näköjään osannut. Tänä vuonna aion opetella pyytämään apua.

Ei kommentteja: