keskiviikkona, kesäkuuta 20, 2007

Ujous on voitettavissa?

Mullei oo nettia nyt, joten paivitykset on hieman harvassa.

Taman viikon olen vaan lukenut ja kirjoittanut. Teoria osuus on ihan tosi pikapikaa valmis ja olenkin nyt lueskellut metodologia juttuja, ja sita myoten paasen pian juttelemaan siita miten aion taman tutkimuksen oikein tehda. Lievaksi ongelmaksi muodostui eilen se, etta kaiken taman lukemisen paatteeksi, olen hukannut tutkimuskysymykset! Siis koko gradun suola ja sokeri on se etta mina esitan ongelman, jonka luulen voivani ratkaista ja nyt sitten olen mennyt ja loperrellyt kaikenlaisista asioista maan ja taivaan valilla ja unohtanut vedella punaisia lankoja tutkimuskysymyksiin. No, sattuuhan sita. Katsotaan mita ohjaajani sanoo.

Ei mul tas nyt muuta. Paitsi etta mua on alkanut todenteolla oksettaa kaikki sellaiset kirjat jotka neuvoo miten meidan pitaisi tassa maailmassa kayttaytya.

p.s miksei mun paivitykset nay?

Ei kommentteja: