perjantaina, helmikuuta 17, 2006

Lahjoja

Voi että kyllä tuli kannustinlahjaa oikein monelta suunnalta! Ystävältä tuli kortti Suomesta joka lämmitti mieltä. Dave osti mulle Belle&Sebastianin uusimman levyn jonka mukana tuli kirjanen ja dvd! Ooh, en ole ennen omistanut minkään yhtyeen dvd:tä tai edes live taltiointilevyä. Ja nyt ensimmäistä kertaa mulla on jonkun bändin kaikki levyt. B&S on mun lempparibändi ja uusi levy on tosi ihana. Ystävänpäivänäkin mua hemmoteltiin musiikilla. Sain Magic Numbersin singlen vinyylinä. Kyllä nyt kelpaa.

Kumpa vois tehdä jotain kivaa viikonloppuna mutta kun olen tämän läppärin vanki. Vielä ei hermostuta mutta ensviikolla on varmasti toisenlainen tunnelma. Toisaalta pieni stressi antaa vähän potkua tähän kirjoitus hommaan. Aika menee niin nopeasti etten voi mitenkään uskoa että ollaan jo helmikuun ehtoopuolella. Ihan kohta on pääsiäinen ja sitten onkin jo kesä. Toivottavasti tulevaisuuden suunnitelmat alkavat pian selviytyä meille. Jännittäviä aikoja elellessä..

Ei kommentteja: