torstaina, helmikuuta 09, 2006

Oijoijoi tämä päivä tuntuu jo nyt niin herkulliselta vaikka kello on vasta 14.15. Ajatukset tuntuvat niin selkeiltä että en oikein edes muista miksi olen ollut niin ahdistunut ja stressaantunut viimeaikoina. Aurinko paistaa ja ulkona on niin lämmin ettei tarvinnut laittaa talvitakkia, askelkin tuntui kevyemmältä ja muutenkin yleisfiilarit on varsin raikkaat.

Tapasin tänään sellaisen hemmon jonka tekstejä ja teorioita olen lukenut koko yliopistouran, tämä tyyppi on brittiläisen sosiologian guruja Giddensin kanssa ja hänen erikoisalansa on homotutkimus. Jännitin ihan mahdottomasti tämä hardcore queer teoristin tapaamista koska tarkoitus oli että esittelen hälle minun työtäni. Eilen vielä tuntui että mun työ on yhtä tärkeä kuin yksi hyttysen pieru tässä maailmassa mutta jotenkin sain itseni psyykattua niin että kehtasin pauhata Espanjan homotilanteesta hänelle. Ja mikä vastaanotto! Ken Plummer oli ehdottomasti sitä mieltä että uusia homotutkimuksia tarvitaan kun vanhat lahoavat käsiin ja antoipa mulle vielä tosi hyvia yhteystietoja tyypeistä joihin ottaa yhteyttä. Tällainen rohkeus yllätti itsenikin, en olisi kuunaan uskonut että näin hyvästi käy.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

huippu juttu! Tollasta tsemppiä tarvii ja se tuntuu tosi arvokkaalta. Ei tee turhaa työtä. Mäkin kaipaisin tollasta tosi paljon. Huomenna pitää jättää tarkastukseen alku työstäni ja se on vielä ihan levällään... Tulee yötöitä!