tiistaina, helmikuuta 21, 2006

Viimeinen puristus

Viimeistä viikkoa viedään ja edelleen olen pysynyt yllättävän rauhallisena. Kaksi esseetä on jo valmiit mutten uskalla palauttaa niitä jos vaikka jotain tulee mun mieleen vielä ennen perjantaita. Olen taas ottanut lomaa lopputyöstä että saan nämä esseet tehtyä.

Tänään on taas varsin kummallinen ilma. Aurinko paistaa ja sitten yhtäkkiä tulee kaatosade ja kamala tuuli. Olin jo lähdössä kävelylle kunnes tuo sadekuuro mudautti kaikki mahdolliset kävelytiet. Täällä kun ei ole tapana kävelyteistä huolehtia vaan pienikin sade saa aikaan mutaisaa liejua.

Meidän yliopiston kirjaston vieressä on valtava rakennustyömaa jossa pauhaa koneet ja pelit jatkuvalla syötöllä. Koita siinä sitten keskittyä lukemiseen!? Miksei noita isoja, äänekäitä remontteja voida KOSKAAN järjestää kesäaikana kun kampus on tyhjä eikä meuhaaminen häiritse niin pahasti.

Eli, viimeinen viikko esseestressiä, ulkoilun aloitus mahdotonta koska englantilainen ilmasto vaatii pysymään sisätiloissa ja kirjaston mahdoton hyödyntäminen lukemistarkoitukseen. Oli kai mulla jotain hyvääkin kirjoitettavaa mutten enää muista.

Ei kommentteja: